måndag 20 september 2010

Ytterligare en kväll.

Här sitter jag, ytterligare en kväll när mannen jobbar sent. Det är tufft att vara egen, och det är tufft att vara hemma med kidsen ensam.

De två små sover sedan klockan 7, och här sitter jag framför tv:n med datorn i knäet.
Endast skit på tv:n, jag hade gett allt för att ha Eclipse på bluray just nu.. lääängtar!

En påse med några sega ostbågar i botten får göra mig sällskap, det är den där snacksveckan i månaden som spökar. Ha, skyll på det. Hade mördat för en påse jordnötsringar nu.. Mmmm.

Var på en minishoppingtur i eftermiddags, det fick bli en fleeceoverall och söta strumpor till lilleman, och Nellan fick två klänningar och strumpbyxor. Helt plötsligt har hon blivit en riktig flick-flicka som tjuter efter klänningar varje dag. Hon som avskydde kjolar och klänningar förut. Men jag klagar inte, det är så roligt att få klä henne i flickiga kläder. Min stora fina tjej.

Har jag nämnt någon gång förr att jag älskar mina barn? Mer än livet självt?

Nu skriker ostbågarna efter mig, så jag får väl göra dom nöjda..
Kränge.

1 kommentar:

Anna sa...

Tack ska du ha!! :) Va roligt med en Rinkaby-bo!! ;)


Kram