tisdag 14 september 2010

sjukstuga.

Besök på barnakuten i söndags gav besked om öroninflammation, precis som jag misstänkte.
Det verkar som att vi har fått ett öronbarn till.
Så nu är det Kåvepenin-fajt här hemma, ni som har haft det till era barn vet nog precis vad jag menar. Den varken smakar eller luktar speciellt angenämt.
Men ner ska den!

Noelle är på dagis, sista dagen denna vecka då MR väntar imorgon bitti. Och jag som aldrig vänjer mig vid att se henne sövd, trots att vi gör det var 3:e månad. Tårarna trillar varje gång.

Colin somnade nyss i sin vagn, så jag ska passa på att äta frukost framför tv:n, alldeles ensam. Lite lugn och ro.

Hoppas ni får en mysig tisdag, trots regnet!

2 kommentarer:

veronica sa...

stackars liten :( hoppas han blir bra snart, och slipper flera öroninflammationer..
och lycka tll på mr för noelle ...!
en tuff värld vi lever i,, saker ska de vara hela tiden känns det som..!

kram

Rebecca sa...

Tack! Ja det är inte en rättvis värld för fem öre. Vissa barn blir aldrig ens förkylda medans andra får dras med både det ena och det andra. =/

Kram