onsdag 29 september 2010

It´s gonna be..

..a bumpy ride.
Nellans nya favoritlåt, vi dansar och skakar rumpan så det står det härliga till här i huset, jag, Noelle och dockan. Dockan är en viktig danskompis.
Kom nyss hem från mitt andra hem, Ica Maxi.
Försöker få Colin att sova i vagnen, men det är väl dömt att misslyckas.. Igen.
Nåja.

Skönt att damen är fri från dagis resten av veckan, det är ett jäkla meck ska ni veta, att alltid få oss fix färdiga i tid till dagis.
Jag vill ta det lugnt och fint på morgonen, inte behöva slänga på kläder, passa med mat-tider för lilleman osv. Dessutom vill han gärna somna om efter sin frukost, och då hade det varit en bra nap för mig, as well.

Nu skriker tvätt, plock och städ efter mig, som vanligt. Suck.
Jag ska bli en hollywoodfru. Få allt serverat och inte behöva röra sina perfekta små händer med perfekta långa naglar..
Jepp. Då var min framtid bestämd!
I wish.

Nej, nu får fläsket resa på sig så att något hinner bli gjort innan maten ska lagas..

Inga kommentarer: