torsdag 23 september 2010

Hard times.

Ibland känns nätterna oändliga. Minstingen har haft några jobbiga nätter nu, där han har vaknat stup i kvarten. Jag flyger upp ur sängen och proppar in nappen, om och om igen. Han somnar tillfälligt, men sen kör vi samma historia igen.

Då han har slutat äta på natten för ett bra tag sedan, så vill jag försöka upprätthålla detta.
När klockan var några minuter i 5 gav jag upp, fast besluten om att få sova en stund iallafall.
Sen somnade han om tills klockan var halv åtta.

Men efter hinkvis med kaffe så är man uppe på benen igen!
Läxan till kursen är gjord (man känner sig som en liten glytt igen med läxor =) ), och det större monstret här hemma ska in i duschen så att vi kan bege oss till staden en sväng.
Liten behöver kläder, det är helt galet hur snabbt han växer ur sina kläder.
Han är en stor kille, inte knubbigt stor utan både lång och grov.
Mina fina bebis, som håller mig vaken om nätterna, men som jag älskar oändligt ändå. Det är bara den mindre glamourösa sidan av förädraskapet som spökar.

Tänkte slänga in några sneakpeaks från mitt hem lite senare, om det kan intressera någon!

nu; duschen för Noelle!

Inga kommentarer: