lördag 25 september 2010

En blå mugg.

Här sitter jag och dricker kaffe ur mina blåa mugg. Jag är knasig, har två identiska muggar, en blå och en rosa. Och på något konstigt sätt är det allra allra godast att dricka ur den blå.

Lilleman roar sig med sitt, Nellan springer och leker och tjatar om ridskola(?) och mannen slumrar vidare.
Imorgon är det min tur att få sova liite längre på morgonen. Minsann.

Ska bege mig till jobbet om två timmar ungefär, det är så skönt att kunna jobba 2 dagar i månaden. Jag behöver komma iväg och bara vara Rebecca. I love Andy´s. Härliga jobbarkompisar och ett glatt klimat gör det så roligt!

Nu svamlar jag en massa, ska gå upp och försöka få liv i mannen, IGEN. Så att vi kan ha en liten familjefrukost innan jag ska kila!

Hoppas ni får en fin lördag!

Inga kommentarer: