onsdag 10 november 2010

Tips!

Här sitter jag med min andra mugg kaffe, den första visade sig helt plötsligt befinna sig över halva mig, soffan och golvet.
Vi har nyss lämnat Noelle på dagis, sen tog vi en promenad, jag, lillebror och Vegas.
Colin somnade gott i vagnen, och ligger nu i uterummet och slumrar vidare, som jag älskar att ha möjligheten att ha honom sovandes utomhus!

Vi var på Eko:- häromdagen, och där såg jag dem, fodrade leggings. Jag köpte ett par och testade, varför har jag aldrig hittat sådana förut?
Varma, vindtäta och helt underbara i passformen, inte sådär hiskeligt tighta i magen så fläsket väller över sådär tjusigt, utan rymliga och bra just i det partiet man vill att det ska finnas lite extra plats (iallafall om man nyss fött barn, eller av någon annan anledning inte har superplatt mage..).
Perfekt att ha i vinter under vanliga byxor eller under ytterkläderna.
Priset dessutom, som fick plånboken att hurra; 29,90:-
Besöker ni Eko:- så hoppas jag att ni köper ett par, och testar.

Jag ska dit idag och köpa på mig något par till!

Det var dagens tips, och nu ska jag anamma mina arbetsuppgifter som kontorsråtta här hemma, medan lilleman sover vidare.

Inga kommentarer: