torsdag 8 maj 2008

Torsdag

Dagen bjöd på mycket sol och kanonväder, vilket vi uppskattar rejält.

Nellan har varit på dagis från kl 9 till 14, och det har varitfruktansvärt tomt utan henne här hemma. Först var det skönt att sola en stund, men det var liksom något som saknades hela dagen, nämligen min alldeles egna solstråle Noelle.

Var en sväng borta hos grannfrugan Sophie och busen Nova och traggade innan det var dags att hämta snorpan.

Världens underbaraste leende, världens gladaste unge. Som jag älskar henne.

Lite färg har jag märkligt nog fått, jag är inte den bruna typen, en mer grisrosa-aktig ton stämmer nog bättre. Men peppar peppar!

Nu väntar snart sängen, på något konstigt vis har jag blivit för "gammal" för att stanna uppe länge om nätterna..
Lite bilder på min älskade dotter följer:


Bada i vasken är kuul! (samt att plaska ner hela köket!)
Är jag inte sötast i stan? De där ögonen är livsfarliga!
...på lekplatsen en kylig dag.
Älskade unge!
Linslus?
Godnattkram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var J som köpte skorna på Kids i Kristianstad. Annars går dom o få tag på på internet, typ googla converse till barn bara.
Vad ska ni hitt apå i helgen för skoj då?
Kramar