torsdag 22 maj 2008

Nu vart det kväller.

Jösses, det var en snabb dag/kväll som har flutit förbi.
Konversation mellan mig och min gubbe:
A: Det heter väl flötit?
Jag: Nej, flyta, flutit, flöta... väl?
Gapskratt uppstår.

Behöver jag säga mer?
Förvirrade själar passar ihop sägs det.

Dagen har bestått av Noelle-hämtning, långrunda i stan med mams och Bonzo, hemfärd, städning och skurning.
Jag är trött.

Tänkte mest uppdatera mina väldigt få läsare om hur det går på cola-fronten.
Idag har det gått helt okej, drack endast lite grann hos mor, resten av dryck-intaget har varit lättdryck.
Känns lite frustrerande dock, jag trivs ju med min cola. Men det är för min egen skull, även fast jag själv inte tycker det jämt.
Nehe, nu blir det strax sängdags, småbarnsförälder som man är!
Nighty night!



För att jag älskar dig..

Inga kommentarer: