onsdag 28 maj 2008

Slutkörd.

Det känns i hela kroppen att jag har jobbat mycket de senaste två veckorna. Är helt utmattad i kroppen, och seg i huvudet.
Men trots dessa små "biverkningar" så är det faktiskt riktigt skönt att komma iväg ett par timmar för sig själv, och vara någon annan än MAMMA Rebecca. Missförstå mig rätt, mamma Rebecca är helt fantastiskt att vara, men när man mest hela tiden är mamma-rebecca, då är det skönt att prata med andra folk som ser mig som en annan person än just mamma-rebecca.
Rörigt det där blev, hoppas ni hajar lite av känslan jag försöker förmedla iallafall!
Här är cirkus mitt på morgonkvisten alltså, Diesel (katten) springer runt som en galning och tjuter och har sig, och fröken klättermus är överallt och ingenstans. Nu sitter hon i sin "sångstol" och käkar äpple. Lärde henne häromdagen att säga S-ord, fisk var det första ordet med S i haha, och det låterfruktansvärt roligt. Traggemoster.

Dagen består av dagisvistelse för Nel, fram till halv 12, då vi ska åka till stan och kolla på studenternas skattjakt tillsammans med Marie och Sophie, lovely!

Ha en fin dag, lovar att jag ska uppdatera mer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ses senare snäckis Kramis

Unknown sa...

Åh skattjakt! Låter ju kanonkul! Måste jag kolla in också!