måndag 7 mars 2011

Sjukstuga.

Inte nog med att lilleman blev sjuk, nu har även jag åkt på något skit.
Förkylning och ett ständigt tryck över bröstkorgen är ingen höjdare. Det värsta är att när man är mammaledig finns det ingen tid för att vila upp sig och bli frisk, utan det är bara att köra på som vanligt.
Colin vill bli aktiverad och få all den stimulans han behöver, även om jag är frisk eller inte.
Nåja, det är bara att härda ut!

På tal om roligare; gud, vad jag är shoppingsugen! Till mig, till kidsen och till min make. Alla hade vi behövt lite nytt och fräscht, men min mammapenning tillåter inte riktigt sådana utsvävningar som jag hade önskat. Lite grand får minsann räcka.
Vilken dag som helst kommer mina nya glajjor också, det ska bli spännande och se hur det känns, hur jag ser ut och framförallt om min förbaskade huvudvärk släpper lite.

Min kväll har bestått av lite kontorsråttejobb, och nu funderar jag på om jag ska slänga mig i sängen för lite välbehövlig sömn eller stanna uppe och titta på lite välbehövligt BigBrother med lite nyponsoppa och madelbiskvier..?

Hoppas ni andra är friska och glada, och njuter av att solen har tittat fram en hel del de senaste dagarna!

Inga kommentarer: