torsdag 17 mars 2011

God morgon!

Torsdag, och dagen är oplanerad. Direkt när fisan "bumpade" ner för trappan imorse frågade hon vad vi skall göra idag.
Jag har så mycket jag vill göra, fixa och dona med, men alltid är det något som sätter stopp för mina planer..
Något får vi dock göra, vad det blir återstår att se.

I helgen ska vi iallafall börja rensningen av lillebrors blivande rum, så att vi kan regla och gipsa.. Jag längtar till det är klart!

Hoppas att blåsten avtar något, så att vi kan njuta av en promenad!


4 kommentarer:

Rebecca sa...

Jättefin bild! Tack för ditt grattis :) Hoppas ni får en bra dag. Kram

Unknown sa...

Ikväll ska vi i alla fall skaka rumpa! ;)

Emma sa...

Fin bild på dig! tycker du passar väldigt bra i det korta håret, önskar så att jag med skulle passa i en sån frisyr då det är lättskött :) hoppas ni får en bra dag, kram

Unknown sa...

Höhö.. Fotografen måste vara grym! ;)