måndag 14 mars 2011

Måndagsmorgon.

Då har ytterligare en ny vecka startat, helgerna går så snabbt.
Läget är fortfarande snorigt här hemma, mest från min näsa.
Jag som klarat mig hela jäkla vintern utan att bli ens lite täppt, får igen det nu..

Veckan är relativt oplanerad, utom onsdagen som skall spenderas på sjukhuset för en ny MR på Noelle.
Jag är så ofantligt trött på detta, att göra samma sak om och om igen, var tredje månad. Det har ju absolut sin anledning, men man är ändå så trött på det.
Noelle är superduktig varje gång, aldrig något gnäll utan hon vet precis vad som skall ske. Nästa veckas inläggning bekymrar mig mer, om det är en smärtsam undersökning, varför vi ska sova där, jag vet ingenting om den.
De ska kontrollera hennes tillväxthormon, då hon har i princip stannat i längden.. Kroppen skulle chockas (antagligen med någon medicin), och se om det hjälpte för att sätta fart på hormonerna som saknas.
Lund sa att vi skulle göra detta i samband med MR, men kristianstad ska som vanligt trotsa och lägga det sex dagar senare.

Colin har jag precis slängt i säng för sin förmiddagslur, och jag ska passa på att städa och plocka lite. Som vanligt..

Hoppas ni får en fin vecka!

Inga kommentarer: