torsdag 24 mars 2011

Rensar ut

Godmorgon!
Här har vi invigt morgonen med en välbehövlig rensning av Noelles garderob, nu kan man till och med se vad det erbjuds för kläder!
Ska fortsätta i nästan samma bana, hänga in all ren tvätt på sina platser. Jag är en jäkel på att tvätta, men det där välbehövliga steget att hänga in allt är jag mindre bra på. Det ligger allt som oftast kvar i tvättstugan, vikt och fint. Måste bli bättre på det där..

Nej, nu ska tanten sätta fart, får passa på medan lilleman sover!


- Rebecca

3 kommentarer:

Unknown sa...

Samma här! Tvätta går bra men mitt ligger inte ens vikt och fint när det är torrt utan ligger i tre högar på toaletten. Suck...

Rebecca sa...

Okej, jag kanske förskönade det lite, mitt är inte alltid heller vikt och fint, torktumlartvätten hamnar på bänken, skrynklig och dan..

Birgitta Hall sa...

Hej hjärtat

Liten fråga ?
om du e' tant ...va e' jag då*ler*

Ha det bäst
Kram Birgitta