fredag 27 februari 2009

Bröllopssvit.

Har tagit tag i en del saker angående bröllopet, som tyvärr har kommit i skymundan på sistone, med all rätt i och för sig.

Vi for staden runt för att titta på bröllopssviter, och vi kan ju konstatera att det inte är som på filmer iallafall =)
Hotell C4 var en besvikelse, inte alls så fint som vi trott att det skulle vara, Grand´s svit var helt okej, dock med vanligt badkar, och fråga mig inte varför men jag vill ha jacuzzi i min bröllopssvit.
Stadshotellets svit var också fin, men där fick vi också tipset att kolla på hotell Anno.
Sagt och gjort gick vi dit, till ett gemytligt hotell, nästan i skymundan av Grand, men där fann vi också vår svit.
Stor jacuzzi, stor svit och all uppassning man vill ha!
Så på detta mysiga hotell ska vi spendera vår bröllopsnatt på! Och som jag längtar...

Har även skickat efter blanketter om namnbyte och hindersprövning.
Äntligen har lite inspiration infunnit sig, och det kliar i händerna av att ta tag i allt det andra.
Nu jäklar.
Min älskade blivande man har också fått tummen ur, i samband med ringbeställningen.
Det är på riktigt, och faktiskt ganska så snart. 3 månader tills vi ska avge våra löften om att vandra hand i hand livet ut. Och jag kan knappt bärga mig!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som har sett dig i din vackra klänning kan ju säga att du garanterat blir årets brud 2009 :)
Jag tror ert bröllop kommer bli mycket vackert och hoppas givetvis på att få se bilder sen :)
Säg till om du vill hitta på något snart, jag ska ha lite fest den 14e hemma hos mig, är ja och några till, inga mammor dock som det ser t just nu, men det är alltid trevligt att lära känna lite nytt folk ju :)
kram kram

Unknown sa...

Åh sötnos!Vad roligt att ni hittat en svit!

Vi vet inte alls hur vi ska lösa bröllopsnatten...

Ska vi inte ses snart? Haha. Känns som jag frågar ofta, men det är ju så trevligt att träffa dig och lilla Noelle!
Kram!

Anonym sa...

O vad kul att ni hittade den svit ni hade tänkt er :D kommer bli underbart hihi

Lycka till med resten nu :)

Anonym sa...

Hej hej de e bra här. hur är de med er? ja absolut vi bör ju träffas:) hur e de med lilltjejen din läste lite men kopplade inte ritkigt vad som skedde runt henne o så. såg ju er på barnavd. Min tatto gjorde jag på långebro. kramisar på dej

K.W. sa...

Heej snäckan. vad roligt att höra från dej..=9 Så fin Noelle är. Stor Kram Kajsa