torsdag 26 februari 2009

Allt.

Jag skulle göra allt för dig Noelle. Finns ingenting som är omöjligt.

Tuffa tider för tillfället, men allt klarnar väl upp inom det snaraste, får vi hoppas.
Have faith, have patience.

Sitter här i min ensamhet, resterande av familjen är och beställer min vigselring.. Och jag får inte ens tjuvkika. Ni skulle bara ha en aning om hur tufft det är, när man är så nyfiken som jag. Det är nästan sjukligt. Men är man inte nyfiken, får man heller inget veta.
Återstår väl att se den 16 maj om den är fin.. Men det tror jag nog, han valde ju våra förlovningsringar, och gjorde ett bra jobb dessutom!


Är så trött.. Så less.
Låt detta ha ett slut snart, fast att jag vet innerst inne att det bara är början.

Ang. förra inlägget, så var det folk som tog åt sig, fast att det inte var dom det var riktat mot.
Tramsiga ni.

Var och beställde en sulky till Nel igår, som kommer nästa fredag. Jag längtar!
Är sådant vagnfreak att jag gärna hade kunnat byta vagn en gång i månaden, men någonstans får det räcka.
Får shoppa loss till nästa bebis istället...

Ne, nu blir jag upphämtad, så ska vi handla.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vill också ha en Sulky åt Liva, men de får vänta till sommaren ev. Vilken blev det???

ÅHHH! Spännande med vigselring!
Vad har ni mer planerat?`?

KRAM!

Anonym sa...

Jasså en bebis till?!