måndag 2 februari 2009

Bättre.

Hoppet har byggts upp igen, och jag mår bättre.

Nyss lagat lite pyttipanna och ägg till lunch, får försöka med mat hela tiden, då Nel inte är direkt stor i maten.
Hon har fortfarande inte gått upp i vikt, och det är lite oroande för mig. Jag saknar ju min lilla knubbis, med valkar lite här och var. Nu är hon så smal. Hoppas det vänder snart, så hon har något att ta på ifall hon blir magsjuk t.ex.

Har äntligen fått MR-tid. På onsdag är det den stora dagen.. Och jag är mer än måttligt nervös och orolig, tycker att det känns hemskt att hon ska sövas.. Men de vet väl vad de pysslar med, får jag hoppas.
Sen att det tar ett par veckor innan man får svaret gör inte saken bättre.

Men jag hoppas och tror, jag vet att min lilla krabat är en fighter.
Den där oron fick jag automatiskt när jag blev mamma.
Jag vill ju bara att hon ska ha det bra, så bra som jag bara kan göra för henne.

Älskar dig, världens vackraste Noelle. Mer än du eller någon annan någonsin kan förstå.

En kärlek som inte är av denna värld.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad skönt att ni fått en tid, i alla fall! Det ska nog gå bra, ska du se! Hon är nog frisk som nötkärna i knoppen tror jag! ;)
Lilla söta Noelle - hon som är så sprudlande glad och full av bus!

Vi får ses snart igen!
Kanske alla sex?

KRAM!

Anonym sa...

Oh lycka till på MR,hoppas allt kommer gå för lilla Noelle!
Kramis

Unknown sa...

Kanske är svårt att glädjas över bröllopsplaner och sådant när man är orolig över MR, men kan inte låta bli att fråga hur det går? Kommer ni nån vart med planeringen? Känner att det står ganska still nu... Vill men kan inte göra så mkt. Är inget vidare bra på att planera, känner jag. Haha.

Lycka till på MR, ännu en gång! Vi håller både tummar och tår för er ;)
Kram!

Anonym sa...

Lycka till min vän! Tänker på er Puss