måndag 16 februari 2009

Stor tjej.

Min älskade lilla fispropp är stor nu.
Hon var på sitt alldeles första "kompiskalas" idag, helt ensam.
Det gick hur bra som helst, och alla de större barnen från dagis älskar henne. Det var ju bara lilla N som var liten där. Det värmer så i hjärtat när flera barn kom och upptäckte att Noelle var där "Mamma, titta, Noelle är här!"
Älskade underbara unge.

I onsdags chockade hon mig genom att räkna till 20 bara sådär. Utan någon hjälp alls.
Duktiga N. Finast i världen.


Är smått orolig, hoppas alla knutar kommer att lösas upp snart.


Tacka någon högre makt för att jag har min familj.
Jag är så tacksam.

Noelle, min själ, mitt hjärta.. Du är luften jag andas!

1 kommentar:

Unknown sa...

WOW! Räkna till 20???? de va inte dåligt! Duktiga tjejen! ;)

Vi måste ses snaaaart!