söndag 1 mars 2009

Trött.

Ja, lite sleten är man allt, efter en någorlunda späckad helg.
Var och bowlade i fredags, då mor min tyckte att vi kunde göra något ensamma, så N fick spendera natten i staden.
Trevligt och jag kan tillägga att jag har träningsvärk i armen och benen än idag. (Otränad, jag vet!)
Sov gott och länge på lördagen, vaknade av ett sms när klockan närmade sig 11.
Åkte till stan, gick och klippte Nel, för att sedan bege mig till jobbet och avverka en kväll där.
Idag har vi bara tagit det relativt lugnt, var på en långrunda med Tex i förmiddags, för att sedan bege oss till Eko för nödvändig shopping.
Fick även sällskap av fina familjen Ringström/Källkvist, alltid kul!

Har sedan städat lite, tvättat och putsat köket (det enda negativa med svart pianolack på luckorna, all putsning).
Slötittar lite på Beck just nu, gillar Gunvald stenhårt.


Hoppas ni haft en fin helg.

Förresten så behöver jag tips på bra låtar vår solist kan sjunga i kyrkan, släng in vilka förslag som helst =)

1 kommentar:

Samantha sa...

Hej du.. Hoppas allt är bra med er.
En låt som är helt fantastisk att ha på bröllop (kan jag tänka mig iag) är ju Av längtan till dig. Den är så fin...

Och grattis såklart till att ni ska gifta er.

/Sammy