onsdag 11 mars 2009

Happy!

Imorse ringde det från handikappsenheten, ska träffa henne imorgon!
Hoppas hoppas hoppas!
Ska in till arbetsförmedlingen idag, får se till att börja stämpla nu, så man överlever!
Har aldrig stämplat förut, men med så få timmar som finns nu så behövs det.

Ska även leta efter tärnklänningar, men loppet verkar vara kört, finns i princip ingenting som liknar det jag/vi är ute efter... Blir väl till att åka till annan destination för undersöka fler butiker än de vi har här i lilla k-stad.

Satte in skivan med mina forntida modellbilder igår, kan ju säga att det inte är speciellt bra att kolla på sådana bilder =)

Tänkte slänga in ett par bilder på älskade Nellan, för er som vill se!


Sötaste tjejen i stan!
Läser reklam för Diesel =)

Hon kommer att bli världens bästa storasyster en vacker dag!

3 kommentarer:

Anna sa...

Söt som socker är hon! :P

När det gäller klänningar så ska ni kanske ta er ner till Malmö. De har en del affärer där med brud och tärnklänningar. Romantica tror jag en heter sen finns det en affär som heter Cinderella och ligger nära Hansakompaniet båda 2 har jag för mig :)
Lycka till!

E M M A sa...

Titta där är ju min son med! Sötaste barnen i kommunen :D
Hon kommer bli en perfekt storasyster när den dagen kommer.
Puss&Kram

Yvonne sa...

Hej Rebecca!

Jag vill önska dig lycka till idag i din strävan efter nytt jobb. Noelle behöver jag väl inte kommentera lika gullig som vanligt. Bilderna är skitfina och jag har fått ett nytt underlägg på datorn.
Helsingborg kan ju också vara ett alternativ till tärnklänningar. Vi har ju också alternativ för Andreas.

Lycka till önskar
Mormor Yvonne