måndag 16 augusti 2010

I´ve made up my mind..

Efter mycket hattande fram och tillbaka, olika bloggadresser osv, så har jag nu bestämt mig att blogga här igen. Detta är ju min urpsrungsblogg och det finns så många inlägg som betyder mycket för mig.
Nu är det ju det här med tiden igen, men jag ska verkligen försöka, mest för min egen skull..

En uppdatering om den senaste tiden? Jo, vi har ju fått en lillebror i huset, världens finaste Colin, och han är lite mer än 2 månader nu. Vi lär oss en hel massa om varandra varje dag, och jag hade glömt hur fantastiskt det är att se de små utvecklas så varje dag!

Jag ska också göra vid headern och utseendet på bloggen, en uppdatering behövs kanske?

Nu är det frukost för mig och Noelle som gäller, sedan blir det lite plock och tvätthäng här hemma!

So long!

1 kommentar:

Unknown sa...

Kul att du tagit upp bloggande igen!
Jag ska också försöka ta tag i min blogg och bli bättre på att hålla den uppdaterad...