onsdag 18 augusti 2010

detta bubblande skratt..

Dagen har bestått av efterkontroll hos barnmorskan, och allt var så bra så!
Colin visade upp sin bästa sida och log och snackade mest hela tiden.
Det underbara skrattet han gav mig när jag nafsade honom under foten kommer jag att leva på länge!
Riktigt ljudligt och klingande, det värmde fint i hjärtat.

Noelle har börjat på dagis igen efter sitt sommarlov och det gick över förväntningarna att lämna henne, hon har nog saknat sina kompisar!

Har även anmält mig till en kvällskurs i bokföring som startar i september, jobba lite extra som kontorsråtta drygar ut både mammadagarna och kassan lite, och det är ju aldrig fel!

Nu blir det onsdagsmys med chokladpudding och cocktailbär, bättra på fläsket lite!
Jag som just börjat träna, typiskt att man då ska vara sugen på allt onyttígt!

Ha en mysig kväll i höstrusket!
 

Inga kommentarer: