torsdag 19 augusti 2010

den där morgonen.

Den ljuvliga doften av kaffe sprider sig genom huset medans datorn sprider lyckomusik i form av Queen och Beach Boys.
En liten, fantastisk kille ligger och tittar mig djupt in i ögonen medans han girigt slurpar i sig sin frukost.
En busig treåring som tjuter av förtjusning när hon springer fram och tillbaka och leker med sin bästis Vegas.

Det kallar jag en underbar morgon. En sådan morgon som gör att det spritter i hela kroppen, man vill bara dansa.
En sådan morgon man kan leva på länge..

Allt som oftast får jag små glimtar av fullkomlighet, detta är vad jag skapades för. Att vara mamma till mina underbara skatter, att få känna den lycka jag gjorde i morse.
Som jag älskar.. Det finns inte tillräckligt med ord för att beskriva det.
Den där kärleken till mina barn, till livet jag har valt att leva.
Hur hade jag kunnat leva på något annat sätt?

Det enda jag vill avsluta med är; Tack!
Tack för att jag får känna såhär, Tack för att just jag har fått den turen att älska och bli älskad tillbaka ovillkorligt. Tack för att jag fick denna morgonen.

TACK!

Inga kommentarer: