tisdag 31 augusti 2010

Impuls

En impulsresa till kolmården ägde rum i helgen.
Vi passade på innan säsongen tar slut. Bilresan gick över förväntningarna, lite gnäll från lilleman, men det får man ha i beräkningen när man ska åka långt.

Mysigt hotell, mysig svit, mysig vistelse.
Så fantastiskt att se alla djur, hur bra dom har det.
Vilken dröm att få arbeta på något sådant ställe. Delfintränare hade varit helt otroligt, drömma kan man ju!
Noelle trivdes bra, red på kamel (hon blev dock lite besviken att de inte hade hästridning :S ) och busade runt.
Hon älskade delfinshowen, lika mycket som jag.
Allt för dig, min stora fina tjej!

Ett minus med hotellet var dock att man inte fick ta barnvagnen med in på restaurangen, även om jag förstår att det hade varit otroligt trångt och rörigt om alla hade vagnar med sig in, men man borde ha fått ta med sig liggvagnen iallafall. Så middag fick vi turas om att äta, då Colin var övertrött och gnällig. Varför kan han inte somna i famnen så snällt som många andra ungar gör? Till slut somnade han dock, och vi kunde äta färdigt.

Jag kommer att ge er en liten inblick från minisemestern med bilder senare.
Nu väntar frukosten på mig, efter morgonpromenaden på 8 km blir man hungrig!
Duktig Rebecca, man måste ju peppa och uppmuntra sig själv lite med emellanåt.

Återkommer förhoppningsvis senare idag med bilder!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hejjjjj vad mysigt lite minisemester :) jag vill oxå se delfinerna haha

Kramen / Hanna