lördag 26 september 2009

Ty dagen är stillsam...

Efter mycket felkörningar, skrik och gap som skulle föreställa vägbeskrivning och massor av kasst kaffe kom vi fram till Götene, jag och världens bästa Emma.
En hel helg utan barn och män, iallafall våra egna.
Här hälsar vi på tanten, mitt ute i buschen. Verkligen MITT ute i buschen!
Dricka kaffe i lugn och ro, äta mat och verkligen kunna äta själv, det är sådant som är underskattat ibland.

Men hur skönt det än är så längtar jag ändå efter min fina familj. Så konstigt det är att gå och lägga sig utan att kika till donnan i sin säng, konstigt att inte kunna få en bamsekram och ett "ässkar dig mamma" med jämna mellanrum.
Men jag har tur.. Jag får allt det där imorgon igen!
Så ikväll blir det lite vineri och massor av tragg med mina vänner.
Jag behövde en sådan här paus. Det tror jag alla mammor behöver ibland!

Love love love you, min älskade man och dotter. Saknar er!

Inga kommentarer: