måndag 31 januari 2011

Typiskt mig.

Här sitter jag, med två ton smutstvätt, skitigt golv, relativt opackade resväskor, och det är endast en dag kvar innan planet tar oss mot sthlm för en övernattning innan långflyget till DR går.
Det är så jäkla typiskt mig, eller oss ska jag väl säga, då vi faktiskt har två vuxna här i huset.
Oframförhållning - check!

Så nu har jag enormt mycket att stå i, imorgon ska det fortsättas tvätta, städa, packa, handla diverse smågrejer, ha födelsedagsfika för min fina svägerska, you name it..

Om jag känner mig stressad? Ja. Tyvärr fungerar jag så att jag nästan lägger av när jag blir stressad. Kroppen och huvudet går liksom på någon slags tomgång, och inget fungerar som det ska.
Suck.

Nu ligger minstingen i sin säng för natten, men bråka lite måste vi göra innan vi slocknar minsann.
När han väl slocknat så ska jag sätta fart. Jo, jag lovar. Jag måste helt enkelt!


Så skönt det ska bli med två veckor av avkoppling, utan alla måsten här hemma.

Hoppas ni andra har en stressfri och fin måndag!

Nu; upp och ge honom nappen. Skrik-Olle.

Inga kommentarer: