måndag 24 januari 2011

Jodå, jag lever..

Jobbet har gått som smort, och det är verkligen skitkul!
När man blir tilldelat ett stort ansvar för nycklar, pengar osv känner man sig någon centimeter längre, och aningen viktigare än förut.

Nu är det inte långt till vår efterlängtade semester, och jag har ungefär en miljon saker att fixa och dona med innan.
Jag får ligga i nu i veckan, för på torsdag, fredag och söndag ska det jobbas.

Jag känner mig lite ur balans, jag har inte sådan stenkoll på saker som jag brukar ha..
Kalla mig kontrollfreak om ni vill, men jag måste veta att allt fungerar som det ska, att allt är fixat.
Får ta tag i det snarast!

Hoppas helgen har varit bra, och att det inte kommer mer snö nu.

Nu ska jag ta tag i två av de där tusen måsten jag har liggandes på mig, städ och tvätt.
Det är det minsann ingen annan som gör här hemma!

Suck.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Vill oxå åka dit, var i DR ska ni?
funderar på o åka dit änsta år nämligen!

Rebecca sa...

Vi är Puerto Plata trogna.. 3:e gången nu, där är fantastiskt! VIll dock testa Cabarete också.. :) Vart vill ni?