fredag 28 januari 2011

Den bistra sanningen.

Jag behöver glasögon.
Testade chiefens brillor igår, och vilken skillnad!
Jag som alltid tyckt att jag ser bra, men icke sa nicke.

Jag överlever än så länge, men när vi landat på hemmaplan igen är det dags att ta itu med synundersökning och brill-inköp.
Det kanske kan förklara mitt illamående vid koncentration vid datorn t.ex, och min ständiga migrän..

Nu vet jag iallafall, att jag inte ser så bra som jag trodde.

That´s it for now.

Semifinal ikväll, en arena fullt av danskar gissar jag på. Skit också, jag som inte förstår ett ord danska..
Nåja, tur att det finns kroppsspråk som talar för sig självt!

Nu; frukost!

1 kommentar:

Sofia Karlsson sa...

Hej Rebecca!
Vilken mysig blogg du har, söta bilder på dina/era super söta barn.
Jag hittade din blogg via din fb, och hittade dig på fb när jag sökte efter din brors fb. Min pappa, Anders Karlsson berättade idag att han skulle jobba i San Francisco i närmaste 3 månaderna och jag ska flytta dit om 13 dagar. Jag hoppas på att kunna träffa din bror i SF.
Jag hoppas allt är bra med dig, det är ju verkligen många år sedan vi träffades, vet inte om vi setts efter en midsommar som vi firade hos min farmor och farfar i Höllviken, och det är många år sedan.
Jag lever ett liv i USA som au pair just nu, varit här i snart 6 månader och har 6 månader kvar.

Kramar nästkusinen Sofia Karlsson