onsdag 5 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter, nya upplevelser.

Så har ytterligare ett år passerat.
2010 var ett av de bästa åren i mitt liv, då vår lille minsting kom till världen.
Det nya året har alla möjligheter och förutsättningar för att bli ett underbart år, och jag ska försöka ta vara på varje stund, varje ögonblick som gör mig glad.
Nyårslöften är ingen hit i mina ögon, men man kan försöka göra saker lite bättre.

Colin kommer att fira sin första födelsedag, Noelle kommer att fira sin fjärde. Vi kommer att fira två år som man och hustru, och fem år som ett par.

Jag är nöjd med hur mitt liv ser ut idag, jag hade aldrig kunnat föreställa mig att just jag förtjänar dessa underbara individer jag spenderar mina dagar med, min man och våra två guldklimpar.

Hoppas att ni andra har haft ett bra år, och att framtiden kommer att bli fantastisk!






1 kommentar:

Tilda sa...

Men åh, gulliga ni! :)
Önskar er ett fint tvåtusenelva!