söndag 5 december 2010

Jag ser det snöar..

Den smutsgråa snön blir nu vit och fin igen, det snöar som tusan här!

Igår tog jag barn- och manledigt, och begav mig ut på staden.
Det var helt okej, det är inte som förr måste jag säga.. När man var ung och dum eller något åt det hållet :)
Men det var trevligt att komma hemifrån en stund, och bara vara jag.

Idag väntas elementuppsättning och vår vän S ska koppla in dem till oss, så att vi kanske kan få lite värme på ovanvåningen!

Julklappsshoppingen gick över förväntan.. Jag hittade jäkligt bra grejer till de flesta, nu är det bara Noelle och någon leksak till Colin kvar.
Vår största och härligaste julklapp till oss själva är vår kommande resa som bokades igår!
Lite krångel med platsbokningen dock, det gick inte att boka tre platser på de sätena man kan ha babyvagga, så det blir ett samtal till dem imorgon för att se om de kan lösa det.
Att sitta själv med en snart 4-årig tjej, och en 8-månaders bebis är nog ingen höjdare.. Med tanke på att vi ska flyga 10-11 timmar också..
De måste ha förståelse kan jag tycka, och jag kan inte förstå att man endast kan boka jämnt antal platser just där, om man bara är tre som åker då ska man väl förtusan kunna boka 3?
Ett irritationsmoment, som säkert löser sig dock.

Nu inväntar jag min make med lite goda bullar från Maxi, och jag går och tar en kopp kaffe så länge!
So long!

Inga kommentarer: