tisdag 21 december 2010

återigen.

Imorgon är det dags igen, för ny MR-hjärna. Var tredje månad kommer den där dagen som alltid gör mig så nervös och orolig.
Det är dock tur att det görs kontinuerligt, så att vi får veta om saker är under kontroll.

Så det blir att gå upp tidigt och sätta på emla på eventuella stick-ställen.
Min älskade mamma ställer upp och har Colin, kanske inte hade varit så populärt att ha en vilde på uppvak eller så.
Dessutom förtjänar Noelle all min uppmärksamhet de dagar vi gör MR eller liknande undersökningar.

Inte nog med det, hon ska även få vaccination inför vår stundande resa. Första dosen av twinrix ges på eftermiddagen.
Barn under 1 år får inte twinrix, så Colin ska få gammaglobulin i Januari.

Nej, nu ska vi göra vid oss inför ett par timmar på Andy´s, så att hon får göra något roligt innan morgondagen.

Hoppas ni har en fin vecka, och inte stressar för mycket såhär inför julen!
♥

1 kommentar:

Allek sa...

Jag håller alla tummar för er. jag förstår att du oroar ihjäl dig, men det är bättre att få det svart på vitt att där inte är någonting.