torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan.

Här sitter jag och Noelle framför hennes favorit Narnia, och myser lite såhär kvällen innan julafton.
Hon påminner mig ofta, och inlfikar gärna med att hon längtar sååå mycket tills imorgon!
Det blir en lugn och mysig "tillställning" här hemma imorgon, skönt att slippa behöva köra land och rike runt i detta väder.

De är väldigt dåliga på att sköta vägarna i byn i år, det är ju vår egna lilla vägförening som ska sköta innerbyns vägar. För lite mer än en timme sedan körde de första rundan här, vilket innebär att vi har vistats inomhus hela dagen lång. Jag får nästan klaustrofobi av att sitta inne en hel dag, utan att ens besöka maxi eller liknande.
Mina snälla föräldrar kom och höll ungarna i schack så att jag kunde gå ut med Vegas.

Nu kommer snart mannen i huset hem, han är efterlängtad.
Ikväll blir det till att slå in de sista paketen, och lägga dem under granen.

En God Jul ösnkar jag er som läser, hoppas att ni alla får en fin julafton, och att ni får spendera den med era nära och kära.
Ta hand om varandra!

2 kommentarer:

Johanna & Amy sa...

Det är min kära far som är ordförande i den föreningen :D

emma larsson sa...

God jul min älskade vän. ! Hoppas ni får en mysigt jul kram Emma l