söndag 19 december 2010

Bestyr.

Igår tog vi en utflykt, vi och fina familjen Månsson. Vi tog oss till Lerjevallen och plöjde oss fram till pulkabacken, där vi åkte pulka och fikade på varm chokladmjölk och ostmackor.
Så vackert där är, jag älskar synen av ett orört, snötäckt vinterland.
Och att sitta på en snötäckt bänk, med rosiga kinder och smutta på lite varm choklad är så underbart!

Idag är far, dotter och faster i byggtagen, och bygger en egen liten pulkabacka på vårt däck.

Och ett stort grattis till min fina, fantastiska man på din dag. Hela 24 år gammal!
Han har pinnat på rätt bra i livet, och har mer än de flesta 24-åringar har; hus, fru, två barn och en framgångsrik firma. Han är rätt bra, den där Andreas!
Jag älskar dig.

Nu ska jag klä på vår minsta för att gå ut och hjälpa (läs; åka) de andra med pulkabacken!
Hoppas ni har en ljuvlig helg!

1 kommentar:

Unknown sa...

Precis så där underbart var det! Kul att få följa med er på äventyr - precis som det brukar vara. Vi trivs med er!! Ja,min Micke är också 24 och har fru och två barn, åtminstone ;) det är bra med hus och egen framgångsrik firma också. Inte illa pinkat alls ;) kram på er, fina familjen Persson