tisdag 20 januari 2009

Åh.

Den var precis så vacker som jag kom ihåg. Om inte mer fantastisk.
Min brudklänning, för er som undrar. Jag beställde den för 3 månader sen, och fick äntligen prova min alldeles egen.

Den är som sydd bara för mig, så bra passar den!

Mitt i all oro och stress, så stundar ju ändå vårt bröllop, relativt snart iallafall.

Och som jag längtar...

Tyvärr kan jag inte lägga upp någon bild, då vi har valt att ha det traditionsenligt, att A inte får se den förräns jag går fram till altaret.
Gud, vad nervös jag är när jag tänker på det. Men en bra nervositet, bör tillägas.
Så hoppfull, om att denna dag kommer att bli den näst bästa i mitt/vårt liv.

Åh.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh! Längtar tills jag får prova min igen!

Önskar jag fick se din på! Det är sån skillnad mot att se den på bild! Men om A inte får se ska du inte lägga upp den heller!

Ses snart?
KRAM!

Anonym sa...

Grattis till bröllop!

Unknown sa...

TACK för en mysig stund på Barbacka idag! Får vi göra om!
Det är alltid lika kul att träffa dig och charmtrollet :)

Kram på er och ha en trevlig helg, hela familjen!