onsdag 5 november 2008

Hemma är bäst.

Spenderat helgen i vår storstad, det vankades 50-årsfest med galna släkten, samt shoppingtur i staden.
Hur skönt det än är att komma bort ett slag, är det underbart att komma hem. Till vårt städade, fina hem.

Nu är mamma och pappa på väg till, eller de kanske redan har landat i DK. Lyx! Men det är de väl förunnade!
A har jobbat hur mycket som helst sedan vi kom hem, och så här ensam var det längesen jag kände mig.. Men det är ju för en god sak.

Ett snabbinlägg, för nu ska jag köra till jobbet, hade min första betalda semester i helgen, finfint!
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt med semester! Fin liten flicka du har! :)

Anonym sa...

Hej mina alsklingar!

Jag hoppas att allt ar bra med er.
Vi har solat och badat nu i 2 dagar. Idag ar det 27 grader varmt och det kommer lite sma skurar, men det ar ratt skont, da vi brant oss lite.
Igar promenerade vi in till PP, det var 37 grader varmt sa det blev lite blasor pa fotterna ( som vanligt ) ha, ha.
Vi saknar er och tanker pa er varje dag.
Ge nellan en stor puss och kram fran mormor och morfar, halsa alla.
Vi Alskar er Kramar fran Mamma och Pappa