torsdag 27 november 2008

Åh, vilken lycka!

Känslan av att ha ett barn. Allting liksom börjar om på nytt. Att pyssla mer i hemmet nu inför den stundande julen, att fixa och dona, att lyssna och sjunga barnlåtar.
I tisdags fick vi hem en ljusstake som älskade N hade gjort på dagis. Det var världens finaste ljusstake som jag alltid ska ha framme i juletider.

Att något så litet kan göra en så otroligt glad och stolt, det är märkligt.

Att snart få se min stora dotter gå lucia-tåg, jösses vad det pirrar i mig utav bara tanken.
Hon springer runt här hemma och sjunger tipp tapp, älskade älskade unge.
Världens stoltaste mamma kommer ladda upp med både systemkameran och videokamera.

Verkligen ALLT ska dokumenteras, även om det printas in i mitt hjärta för alltid, så ska jag ha det på film och bild också.

Älskade älskade Noelle, tack för att du finns.

Min tomtenissa för nästan exakt ett år sedan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka ögon! :)

Unknown sa...

Åhhh söta lilla Noelle. :D

Jaaaa, jag längtar efter allt du beskriver! Vi MÅSTE ses snart, Rebecca! :)

E M M A sa...

Ohh vilka underbara ögon! Sötnos!!

MrJim sa...

Hej, ja visst har hon. Noelle är inte så liten hon heller. Hur gick det med modell karriären?
Kramar

Anonym sa...

Är det inte dags för lite uppdatering här inne snart? ;) Vill ju se finfina bilder på fina Noelle och Texas, han har jag ju inte sett än. Han har säkert blivit riktigt stor, de växer ju som ogräs de små liven ;) Hälsa Noelle :) Kram