måndag 20 oktober 2008

Vårt älskade lilla hjärta..

Trots att du ibland blir arg och skäller på mig, trots att du håller oss vakna om nätterna, trots att du kan vara sur och grinig, så är du vår stjärna. Vår älskade lilla dotter.

För att alla de ljuvliga, fantastiska dagarna med dig, är värda miljontals gånger mer än de mindre roliga dagarna, eller rättare sagt stunderna.

Vad hade jag gjort utan dig? Kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig, knappt ens en dag utan dig.
Du är mitt hjärtas kall, du är meningen med mitt liv.
Älskade, älskade hjärtat, du fyllde ett och ett halvt år igår, och jag kan knappt bärga mig av längtan till alla andra års och halvårsdagar med dig. Du gör varje dag till en fröjd, att få en stor mammakram, en stor alldeles dyngsur puss ibland, att bara få se dig gör att mitt hjärta slår tusentals volter.

Älskade Noelle, jag kommer alltid göra allt för dig.

Noelle; 19 April 2007 kl: 18:27
Dagen då ett underverk kom till världen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan verkligen sätta ord på din kärlek till din dotter, även om kärleken du känner är mer än den du kan få ner till ord så märker man klart och tydligt att du älskar lilla Nellan villkorslöst och högt över skyarna :)

Anonym sa...

Hihi trodde dem kom på en delad 1a-plats ;) Men jag förstår vad du menar.. Hur går det med hunden förresten apropå ingenting? Allt väl? Har han lekt ngt med Molly? Förresten så du vet, jag är vikarie på Femöringen mellan 7-16 på onsdag :) Allt väl här! hehe. Kramar