torsdag 16 oktober 2008

Klappat och klart.

Nu är det bestämt, allt det viktigaste är fixat. Kyrka, och festlokal.
Den sextonde maj 2009 kommer jag att tacka Ja till min man. Min fina, älskade, fantastiska man!

Nu väntar 7 månader (exakt idag!) av planering, förberedelser och kreativitet.


Behöver jag säga att jag är världens lyckligaste?!

Jag har fått världens underbaraste flicka, och jag kommer att få den där mannen. Han med stort H. Han som kommer att finnas i mitt liv för all framtid!

Jag älskar dig Andreas!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir nästan lite gråtmild.. Kan du få min man till att vilja gifta sig med mig snarast hade det varit toppen ;) Herregud vad fint & jag måste erkänna att efter föregående inlägg så anade jag faktiskt ett bröllop (eller syskon till Nellan) :) Åh vad gld jag blev för din skulle nu haha..!

Unknown sa...

UNDERBART! :)

Hihi. Vi är brides to be! ;)

Unknown sa...

Var ska ni ha festen?

Anonym sa...

GRATTIS till er båda, hoppas jag får vara med.
Ta vara den tid ni har - den är som allra bäst just nu.

Mormor
Yvonne

Anonym sa...

Åh Grattis! Trodde nästan bebbe nr 2 va på G men icke, de blir brölopp :)Kramar från oss

Anonym sa...

Grattis till er båda =) vad roligt att höra! All lycka till er båda.. Kram Evelina

Samantha sa...

Grattis! Det är verkligen jättekul att höra att ni ska gifta er.. Vilken underbar liten familj ni är.. Brukar smyga in här och läsa emellanåt, Noelle är ju så jäkla söt..
Lycka till med all planering och allt annat
Kram Sammy

Anonym sa...

Ååh, vad fint skrivit och ett stort grattis!! Vad avundsjuk jag blir. vill också:)
Lycka till!! kram Zarah och Molly

Anonym sa...

Åhhh vad mysigt!
Grattis!
Vad roligt ;)
Nu blev jag avis!
haha
Antar att ni mår toppen allihopa!!!
kram

Anonym sa...

jätte stort grattis till er :) vad roligt! kram sandra o engla