måndag 1 september 2008

Äntligen!

Nu är vårt soldäck äntligen färdigt, och ramen till uterummet är på plats. Ni kan inte ens ana hur maffigt det blir! Kommer bli så fruktansvärt bra, längtar tills vi kan avnjuta vår första middag i vårt fina uterum!

Namnet på vår lille kille blev efter mycket om och men Texas, det passar bra på honom. Jag gillade Milo och Hero, men det föll minsann inte A i smaken. Kompromissa is the shit!
Han är jättesnäll, hänger med överallt, och bara är. En riktig nallebjörn!
Nellan gillar honom, "Texas, Texas" skriker hon samtidigt som hon springer efter honom med leksaken hon valde till honom. Mitt hjärta dansar!

Imorgon börjar mitt septemberschema, kommer bli bra. Fast nu när vi varit lediga tillsammans och haft det mysigt, kommer det att bära emot, men samtidigt skönt att komma in i lite rutiner igen. De liksom flyger ut genom fönstret när det vankas ledighet!

Nu ska jag ut till mina killar och busa med dem i vår obefintliga trädgård!

1 kommentar:

Millan sa...

Jo han var söt den lille rackaren, lite blyg bara.
Han är välkommen att hälsa på igen när han har tuffat till sig lite
;)

När ska du lägga in foto på ditt nya däck?