söndag 27 november 2011

Levande död.

Natten har varit kaosartad. Lillkorven blev dunderförkyld bara sådär, så natten har bestått av feber och hosta. Mina ungar är inga feberbarn, därför blir jag väldigt mycket mer mamma när de blir febriga och sjuka. Alla sinnen skärps till max, och jag blir hur pigg som helst trots att jag är supertrött.
Öroninflammationer, krupp och noelles sjukdom diabetes insipidus är jag så van vid, men feber är läskigt på något vis. De små grynen blir så ynkliga och svaga på något vis.
Nu på dagen är vi trötta familjen, då ingen har fått sova helt hundra.

Febern är borta, och jag hoppas att den drar dit pepparn växer.

Hoppas ni andra har en mysig första advent!




- Rebecca

1 kommentar:

Unknown sa...

Söte Colin!
Ilon hade ingen feber men vaknade och grät hysteriskt flera gånger i natt - rädd?

Jobbigt å inte få sova!

Tack för i fredags, snygge!
Såg du kommentaren på bilden på Andreas och killarna på min Instagram? ("Fan va snygg han är!") Sräck på dig!