tisdag 29 november 2011

En dag på jobbet

Idag har jag:

- Snubblat i trappan (dock väldigt diskret så jag borstade av mig och gick garvande upp till mitt krypin

- Blivit biten i armen av en sadistisk medarbetare, helt utan anledning

- Skickat massmejl innehållandes bilder på den originella nakenråttan (har ni inte sett en sådan, googla nakenråtta)

- Med anledning av nakenråttan nästan fått min chef och min sadistiske medarbetare att spy

- Fuldansat i korridoren, helt allena

- Fuldansat i korridoren medan min sadistiske medarbetare glodde på mig med enorma ögon samtidigt som han skakade på huvudet

Tja. Ungefär så ser en arbetsdag ut. Inkludera bara lite jobb, mycket och äckligt maskinkaffe och fläsk med löksås, så har ni scenariot.

Nu är det dusch och desperata hemmafruar son gäller.
Imorgon är en ny dag, och jag ska göra allt i min makt för att hämnas denne sadistiske medarbetare.




- Rebecca

Inga kommentarer: