söndag 24 maj 2009

Vår stora dag!

Efterfrågan av bilder har varit stor, tänkte därför lägga in ett par till, tills jag har landat från mina rosa moln och har tid och ro att sitta framför datorn och skriva om vår dag.
Kan iallafall avslöja att den var alldeles perfekt, bättre än jag kunnat drömma om, och jag hade mer än gärna gjort det en gång till.. Helst med en gång!

Min man var ursnygg i sina kläder, och jag kände mig som världens vackraste tjej, har aldrig känt mig så fin, och kommer nog aldrig göra det igen heller!
Då vår fotograf håller på att sätta ihop bra album till oss, så får ni nöja er med bilder från vår egen och mammas kamera.
Titta och njut!

En gråtmild brud, och hennes far som försöker hålla masken han också =)

Min fina håruppsättning! Tack Freja!
Nyblivna makar, Andreas och Rebecca Persson, visst var han snygg? =)

Hela gänget + vår präst!


Och avslutar för idag med en av mina favoritbilder än så länge:
Vår kärlek för varandra fångad på bild!
Och jag lovar, det kommer en mer utförlig version av dagen!
Fru Persson!

2 kommentarer:

Samantha sa...

Jäklar vad fina ni är Rebecca. Grattis grattis och tusen gånger grattis. Allt gick bra förstår jag och du är såklart världens lyckligaste.

Ha det så bra på dina rosa fluffiga moln.

Kram Sammy

elina sa...

vackert vackert ! :)