fredag 15 maj 2009

Sista inlägget som ogift!

Imorgon händer det.
Det som vi väntat på sedan det bestämdes i oktober.

16 maj 2009 , vår dag.
Den dag vi blir man och fru!

Sitter här, lite stressad, och konstigt nog inte nervös (ÄN må väl tilläggas).
Ska strax bege oss hem till min mamma och pappa, där det ska ätas middag, sedan har jag en hel del att göra ikväll.
Ska laga förrätterna, skriva ut vigselprogrammen, duscha en lång dusch och bara ta hand om mig själv.
Min blivande man ska sova hos hans best-man, tillsammans med vår dotter, så att jag kan få vila ut en hel natt!

Så, detta är mitt sista inlägg som Rebecca Nilsson, från och med imorgon känner ni mig som Rebecca Persson. (Stor skillnad va! )

Önska oss lycka till imorgon!
Blivande fru Persson!

5 kommentarer:

sofie sa...

All lycka till er imorgon Rebecca!

Hoppas att det blir en underbar dag men det tvivlar jag ej på;)

Kram Sofie H

Unknown sa...

Härligt! DEt blir nog en minnesvärd dag, som du kommer tänka tillbaka på och le åt...! Önskar er all lycka - det kommer bli super!

Puss och kram
blivande fru månsson (HAHA)

Saraj85 sa...

Vaaad roligt Rebecca Persson..=) Jag önskar er all lycka i världen.. man vill se foton sen..=) Kraaaamar på er!

miian sa...

Grattis till giftemålet =)=)
Hoppas ni hade en oförglömlig dag!
Massor med kramar!

Louise sa...

Grattis till ert äktenskap:) Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans.