tisdag 14 april 2009

Yeaay!

Idag var jag på anställningsintervju. På psykiatriska slutenvårdsenheten. Dit jag önskat mig så länge, dit jag verkligen velat nå.
Och gissa vad? Chefen ringde en timme senare och meddelade att jag fick tjänsten. 100% dags- och kvällsschema!
Så äntligen får jag arbeta inom det jag är så fruktansvärt fascinerad av.
Äntligen kan jag vakna och vara glad för att gå till jobbet!
Åtminstone för i sommar...

Detta innebär att jag får in min fot, vilket gör det betydligt lättare att få vikariat och liknande.
Yeaay!

Så det blir att köpa en skruttbil för skattepengarna och köra till Simrishamn varje dag (nästan).
Men det är det värt.. För att få komma dit jag vill.
Åtminstone för en sommar.

4 kommentarer:

Unknown sa...

WOW! Rebecca det är ju helt fantastiskt! GRATTIS! :) Du är värd det!

Yvonne sa...

GRATTIS!
Så roligt att du fick det du önskade dig.
Lycka till med en skrutt-bil.
Mormor

Marie och Liam sa...

Vad kul för dig/er! Lycka till

miian sa...

WOw vad kul för dig,stort grattis!!!!!!!!