söndag 19 april 2009

Grattis!

Den bästa dagen i mitt liv var för exakt två år sedan.
Då Du kom till världen.
Just i denna stund, för två år sedan, spräckte läkarna fosterhinnan på mig, så att vattnet gick.
Klockan 18:27 födde jag fram dig. Den vackraste bebis jag sett, och min dotter. VÅR dotter.

Du har haft en del svårigheter genom dina två år, men alla har du övervunnit, och jag har förstått att du är en riktig kämpe, som kommer att kunna ta sig förbi alla hinder du kan tänkas stöta på.
Du blir större och större för var dag som går, och varje dag lär du dig något nytt. Och framförallt så lär du oss något nytt, varje dag.
Vacker som en sommardag med dina underbara blå ögon, ditt ostyriga hår och dina små smilegropar.

Åh, Noelle. Om jag någonsin kunde framföra min kärlek till dig, precis så som det känns.
Känslorna är för stora för ord att beskriva.
Men den som kunde öppna mitt hjärta, skulle få se att det är du som finns inuti.

Noelle, min själ, mitt hjärta. Du är luften jag andas!

Grattis på din 2-årsdag min älskade flicka. Hoppas din dag blir alldeles perfekt!

/En känslosam mamma som inte riktigt hinner med!

3 kommentarer:

E M M A sa...

Jättefint min älskade vän.

Unknown sa...

Ja, det är väl härligt?
Hoppas Noelle fick många fina presenter och en underbar födelsedag!


KRAM från Liva & Tilda

Johanna sa...

Grattis i efterskott på 2-årsdagen söta Noelle!!!