tisdag 21 april 2009

Bröllopsupdate

Vill tacka alla som grattade snorpan på hennes födelsedag, speciellt ni som kom hit på hennes kalas!
Nu till något helt annat, men så aktuellt.
Bröllopsuppdatering.
Snacka om att det är full rulle nu, när det är mindre än en månad kvar tills dagen D.
Idag ska vi till kyrkan, och prata med prästen, bestämma musik och så vidare.
Efter det ska vi besöka Tollarps blomsterbutik, för att se om de kan fixa våra blommor dagen till ära.
Då jag inte vet helt och hållet hur min bukett ska se ut, så har jag fixat några exempel som jag tänkte visa dem, och se vad de kan göra för oss.
Jisses, vad jag längtar.

Nellans klänning är fixad, nu är det bara skor kvar att ordna till henne, och något diadem eller liknande som hon kan ha i sitt hår.
Ska även hinna med att åka in till gallerian för att prova min klänning, den behöver sys upp.
Då ska vi också köpa smycken, vilka bedårande smycken de har där!

A´s kostym är nästan fixad, han har bestämt vilken han vill ha, nu är det bara väst och tillbehör som ska kollas ut för hans del, jag får ju inte vara med.
Ska min klänning vara hemlig för honom, så ska hans kläder också vara det, enligt honom!

Jag hade även turen att hitta perfekta bröllopsskor, underbart sköna och jättesöta, för ynka 25:-
Hör och häpna. Det var fjolårets modell, men vad ska det spela för roll? Jag är helnöjd iallafall!
Tärnklänningar och deras skor är också inhandlade, så jag känner att jag strax har helkoll på allt.

Sedan är det bara det lite mer pyssliga och praktiska kvar, och jag är säker på att vi kommer att få en fantastisk dag. Min blivande man och jag. Och alla de som kommer att närvara!

Nu tänkte jag passa på att vila en stund, med svag huvudvärk och träningsvärk i magen.



Vi - otroligt snygga!

1 kommentar:

miian sa...

ohh det är NÄRA nu,vad spännande!
Grattis till Noelle i efterskott,stora tjejen nu,ack så söt hon är!
Hoppas du mår finemang!
Kram