söndag 6 juli 2008

Stor chans?

Ja, hur stor är chansen att lilla jag skulle vinna 2 kg toblerone på ett sånt "lyckohjul"?

Gick förbi idag när Nellan hade dragit två nallar och hade en tia över. Tänkte, ja varför inte, och satsade den arma tian på nummer 19, självklart eftersom det är den lyckligaste dagen i mitt liv, när Noelle föddes. Rätt vad det är säger hansom arbetar i ständet "Grattis!" och jag får välja mellan olika 2 kg´s choklad.
Chockerande, men ack så gott!
Så nu har jag toblerone så jag kan strössla med det, och det är någon som vill ha ett eller tre så skrik till =)

Igår blev det fest för både min och Andreas del, förfesten befann sig här hos oss, och vi hade väldigt kul med gamla goa gänget!
Kollade på Artmade på torget, och åt massa gott från vagnarna.

Kanonkväll!


Imorse fick jag sova ut, oich en smärre chock infann sig när jag vaknade pigg och glad kl 12.41..
Städade av snabbt och åkte in och hämtade mitt lilla hjärtebarn som hade haft det supermysigt hos sin mormor och morfar!

Nu ikväll har vi målat lite mer, och jag har minsann rensat lite ogräs också från vår icke-befintliga trädgård!

Nu är baby iväg och hämtar pizza, ska bli gott!
Imorgon väntar en ny jobbevecka, och även nästa helg blir det arbete för min del.
Trist, men pengarna är välkomna!

Ha en kanonvecka gott folk, och ni får ha överseende med att jag inte hinner blogga så ofta, då all min tid för tillfället går till jobb, familjen och hemmet!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej!
jo jag åkte hem vid halv två tiden var ganska trött
hade jobbat 12 timmar så man var lite seg. Blev inte så mkt fest bara lite slappande och lite intag av öl hehe.
Jo men visst hade vi kunnat fika någon dag, det hade varit trevlig. Kan ju höras av via bloggen.
nej nu ska jag minsann sova.
ha det så bra så hörs vi
kram tanja

Anonym sa...

Mmm.. Toblerone.. jag ska sno ikväll ;)