söndag 13 juli 2008

Åsidosatt.

Att sitta vid datorn har blivit åsidosatt nu ett tag, jag jobbar som en toka, och varje liten ledig stund spenderar jag med min Noelle och A.

Huset är snart färdigmålat, vilket känns UNDERBART, så länge som vi har hållt på med det, och det har tagit sin lilla tid p.g.a en hel del omständigheter. Vädret har varit sisådär, vi har jobbat och spenderat så mycket tid vi kan med vår flicka.
Men snaart är det slut på skiten (ursäkta språket).
Sen i augusti när mitt sommarvik slutat, så ska jag och A vara lediga tillsammans. Då ska uterum och soldäck byggas, och jag längtar så. Vårt hus är så fint, och kommer bli gorgeous med allt vi har planerat.

Det ska ske en hel del förändringar på Noelle´s rum, och som jag älskar att pyssla därinne och göra fint. Längtar tills sakerna kommer som jag har beställt på Toddler.
Älskar den affären, absolut den bästa barnaffären jag varit i. Det enda som är synd att de inte säljer Emmljunga, men allt annat är kanon där. Trevligare personal får man leta länge efter!

Min älskade puppi (nya smeknamnet) kan snacka massor av ord nu, är så himla roligt att höra henne säga nya ord varje dag. Idag hittade jag henne i tvättstugan, sittandes i en sån där låg mangelkorg typ, och hade tagit av sina strumpor och lagt dem i tvättmaskinen, och var i full färd att ta på mina strumpor. "Mamma, trumpa!!!" skrek hon när hon såg mig! Älskade älskade unge. Allt för dig. Allt.

Nu ska jag fika på kakor som min älskade mor bakat, och sedan ska jag slänga mig i sängen, krama om min man, för att upp och jobba kl 07.00 imorgon. Efter det väntar en efterlängtad vilodag, efter en tuff helg och vecka.

Natti!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad härligt det låter! Längtar verkligen efter Livas första ord...

Anonym sa...

Klart du ska få lösen...
Kram