torsdag 31 juli 2008

8/10 dagar kvar.

Jadå, idag är det 8 pass kvar av mina jobba-10-dagar-i-sträck-dagar.

Kvällspass idag, vilket betyder att det blir slappt, nästan alldeles för slappt.
Och för att rätta mitt förra inlägg efter en specifik kommentar, så är det skönt att ha Camilla på jobbet också, självklart!
Skönt att det har kommit tillbaka folk från sina semestrar, energin och glädjestämningen känns lite bättre ifrån de som har varit borta ett par veckor.


Nyss lämnat puppy på dagis, inga krokodiltårar idag inte, lämnade henne sovandes i vagnen, så jag slapp gå därifrån med brustet hjärta.
Det finns inget värre än att lämna henne när hon blir sådär tröstlös. Fast en halv minut senare leker hon som aldrig förr, det vet jag.

Fick trevligt matbesök av tant Emily igår, världens godaste korv stroganoff blev det.
Lite godis, chips och en film på kvällen gjorde det hela till en lyckad dag.

Ha en fin dag, i det otroligt sköna vädret, och tänk på mig som jobbar i 35 graders värme. INOMHUS.
För två år sen kom det upp i 43 grader i köket på jobbet, får verkligen hoppas vi slipper det i år. 35 grader inomhus är alldeles för mycket bara det.





Avslutar med en härlig bild på min älskade älskade unge. Längesen jag lade upp en bild på henne, så nu får jag allt bjuda på en sådan.


Ska det ätas glass, så ska det! Undra vad tänker du på mitt lilla troll?

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad fin hon är,och så mycket hår hon har fått!
Sötnos!
Jobba inte ihjäl dej =)