torsdag 19 juni 2008

Badanka.

För det är min lilla tjej. En riktig liten baddjävul, hon älskar verkligen ALLT som har med vatten att göra. Om det så är Bonzo eller Diesel´s vattenskålar, eller den nya fontänen i den nya rondellen, så är hon överförtjust.

I och med att vi tyvärr bara får plats med dusch (än så länge) så fick vi hitta på annat till fröken.
Att bada i vasken i köket funkar ju också, men mamsen okar minsann inte putsa hela köket såhär på kvällskvisten, så vi tog hennes leksaksback i brist på annat.
Det gick galant, och badade gjorde hon (och jag som satt bredvid) så det skrek om det.

Älskade unge, att något så simpelt som att bada kan göra dig så förtjusande glad.

Vi festade minsann till det också idag med jordgubbar och grädde efter maten, en liten försmak av midsommar, i och med att jag kommer att infinna mig på mitt arbete imorgon.

Det kommer att vara så skönt att gå på mitt schema med början imorgon, så man vet med säkerhet när det är dags att jobba, och när man är ledig och kan mysa massor.


Bildbevis på vårt badtroll:


Allt för dig, min älskade älskade dotter.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh hon verkligen njuter de syns långa vägar..
Gullungen..=)
Trevlig midsommar på er

Unknown sa...

Hääärligt! Hon ser överlycklig ut, lilla söta Noelle.
Ha en fantastisk midsommar, även om du befinner dig på jobbet.

Anonym sa...

träff på barbacka imorgon klockan 1 ? I tivoliparken om vädret tillåter med det tror jag knappast... kramkram

Anonym sa...

Ååå, vilka fina bilder!

Linda sa...

Va fin hon e!!! Vi har oxå fått en liten fisunge i vår familj, Frida fick en Texas i september :) Hoppas allt e bra med er, kram Linda