tisdag 27 september 2011

Blandat

Ihhh. Imorgon lämnar vi kidsen och beger oss sen mot Kastrup och till slut Paris..

Jag är lite rädd. Rädd för hur pass mycket jag klarar av att bara vara Rebecca, och inte mamma Rebecca.

Mot slutet av helgen börjar jag väl byta blöja på Andreas i sömnen eller något, för att tillfredställa mitt omhändertagandebehov. Trycka in en vällingflaska i truten på honom på morgonen, och tjata på alla inblandade att dricka och äta ordentligt.

Jag kommer att vara hatad ungefär vid lunchtid på fredag..
Haha.

Men, samtidigt ska det bli skönt, och förbaskat kul att få åka iväg!

Så, ha ett fint veckoslut alla, för det ska jag ha, trots allt!
So long.

- Rebecca

1 kommentar:

Allek sa...

Ha det nu riktigt underbart. Du ör en underbar mamma, men du är mycket mer än så, du är en av dom roligaste, klokaste människorna jag känner.